TİK TOK DANSLARINI ÖĞRENİYORUZ @Cemre Solmaz

  görünümler 6,747,906

Enes Batur

4 aylar önce

Ben Enes Batur , Bugün Tiktok un yıldızı Cemre Solmaz ile Tik Tok dans larını öğrenme videosu yaptık Cemre ile bir günlüğüne tik tokcu olma videosu yaptık. Trend olan videoları yapmaya çalıştım. Sonuçlara çok şaşıracaksınız , güzel ve eğlenceli bir video oldu iyi seyirler.
Kanala Abone OL : goo.gl/1rDcXB
Cemre Solmaz : trpost.info/get/ZONMEwQlgfq-iMh01rFCpA.html
İPhone 12 Pro Aldım : trpost.info/list/video/edR9jIuU1tbOZmM.html&ab_channel=EnesBatur
Sosyal Medya:
Twitter ► goo.gl/uHUUEF
İnstagram ► goo.gl/WfrpOG
İş Teklifleri (Business) enesbatur56@gmail.com
Merhaba Ben Enes Batur , TRpost Türkiye benim en büyük tutkum, bur da dev gibi bir NDNG ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın ne duruyorsunuz abone olun !
İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SÜPERSİNİZ!!

YORUMLAR
Salihaırmak Aydaş
Salihaırmak Aydaş Saatler önce
güzel olmuş hani en beğendiğim oydu
Madina Agazade
Madina Agazade Saatler önce
4:50 CEREN YALDZ DA TURUNCU SEVIYORRRRRR!!!!!!!!!!❄🌼KARDEŞLİK!!!🧡🧡🧡🧡🧡🧡
Emine Dal
Emine Dal 2 saatler önce
Çok güzel olmus
Yaren Saydin
Yaren Saydin 2 saatler önce
Abi sen hiç yaşlı değilsin
İsyas Adiguzel
İsyas Adiguzel 3 saatler önce
54saniyede vidyoda çektiği şeyler
berrasu öztürk
berrasu öztürk 5 saatler önce
Hala izleyenler burdamı👍. Enes Abi senin videolarin eskimiyor
Anıl Farsak
Anıl Farsak 5 saatler önce
Abi güzel olmus abi o Ayakkabiyi ceviriyon onu nasil yapiyosun
Nehir 1
Nehir 1 14 saatler önce
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌛🌛🌛🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌛🌛🌛🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌛🌛🌛🌸🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌜🌜🌼🌸🌼🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌼🌼🌼🌼🌼🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈
CSFC KIZI SoLMaz
CSFC KIZI SoLMaz 14 saatler önce
Bilmeyen varsa söyle yim değişim akımı söyle yapılıyor bunlar farklı yapmış öncelikle iste kıyafet falan seçiyorsun sonra sandalyeye oturunca videoyu durduruyorsun ve diğer kıyafetleri giyiyorsun ben denedim oldu
CSFC KIZI SoLMaz
CSFC KIZI SoLMaz 14 saatler önce
Arkadaşlar ben bilmiyorum bilen varsa söylesin tiktok cular para kazaniyormu
Ergün Çelikmen
Ergün Çelikmen 18 saatler önce
ENES ABİ NOLUR GÖZÜ KAPALI ALIŞ VERİŞ VİDEOSU GELSİN
Ergün Çelikmen
Ergün Çelikmen 18 saatler önce
Enes abi her tiktokta aynı elbiseyi giymişsin.
Famil Mikayılov
Famil Mikayılov 19 saatler önce
Bitti dediyinde yikildim resmen ya🥺 benimle ayni fikirde olanlar?
Buğlem Canpolat
Buğlem Canpolat 19 saatler önce
5 milyon dedi 14 mn oldu
Buğlem Canpolat
Buğlem Canpolat 19 saatler önce
C E M R E S O L M A Z
Buğlem Canpolat
Buğlem Canpolat 19 saatler önce
tiktok çeken 123
Hatice Yildiz
Hatice Yildiz 19 saatler önce
Merhaba
Alime Tavacıoglu
Alime Tavacıoglu 19 saatler önce
Hadı yenısı grlssın
Tik Tok Cem Ali Ergen
Tik Tok Cem Ali Ergen 19 saatler önce
Abim dedik takım var takip edersen çok güzel olur ismini daha sonra söylerim abi
Ecrin Öztekin
Ecrin Öztekin 20 saatler önce
Çok güzel enes abi
Defne Curuk
Defne Curuk 23 saatler önce
Ayaz vurur yine donarumutlar siyah sayfaları yırtıb yakıp at harca anıları elinde kalanları
Ümmihan Taflan
Ümmihan Taflan Gün önce
Enes abi 14 milyon takipçim var nasıl ünlü olman lazım
nazriin alizade
nazriin alizade Gün önce
11:39 da cellat dedi enes abi ...
Ahmet Acat
Ahmet Acat Gün önce
Bu
brawler hunter
brawler hunter Gün önce
birinci yaptiginiz tik tok sarkisinin ismi nE
Aslım Güneş Gürevin
Aslım Güneş Gürevin Gün önce
💙💙💙💙💙💛💛💛💛💛
elimemmed Ceferov
elimemmed Ceferov Gün önce
Enes abi sen among us oynayirsan biz oynayanda senin adin geliyo
Hediye AYDIN
Hediye AYDIN Gün önce
Gerçek ENES BATUR DEĞİLSİN BİLİYORUM
حيدر الغزي
حيدر الغزي Gün önce
Yürü git lan o zaman ne
Muhammet Eren Arıcan
Muhammet Eren Arıcan Gün önce
Enes batur babamınız karaliz😎
ÜMRAN ÖZTÜRK
ÜMRAN ÖZTÜRK Gün önce
Şuna bak yaa resmen herşey para için
BARBIE DUNYASI
BARBIE DUNYASI Gün önce
18ı57 bir anlık cellat geldiii aklımaaa
Esra Balik
Esra Balik Gün önce
Enes adı ben sızı takımı edıyurum ve bu tik tok ğu nu gurbum çektım sız de benıtakım edıp tik tok tan tik tok ğu nu nun sızmım 1 Buse naz
NWA Squezy
NWA Squezy Gün önce
fesbuk ingiram tiktok yutup
Nəzrin Salahova
Nəzrin Salahova Gün önce
abi en eyyyylenceli youtuber sensin var ya çok içerikçisin
DORUK TUNCER
DORUK TUNCER Gün önce
KEŞKE 2134442322433144 KEŞKE BU KADAR ÇOK İZLENEN
Aksa bayram
Aksa bayram 2 gün önce
15:04 abla sen her halinle güzelsin ❤💜❤💜❤
Pamuk şekər
Pamuk şekər 2 gün önce
Abi çok güzəl çekiyorsun vidyo ama ağzını niye öyle yapiyorsun ki
Fatma Sevde Yiğiter
Fatma Sevde Yiğiter 2 gün önce
Enes abi eve kedi girdi 😸😸
Ecrin in mor Dünyası
Ecrin in mor Dünyası 2 gün önce
Cemoşummm
Naciye Yildiz
Naciye Yildiz 2 gün önce
Seni seviyom abi
Dilanur Kanar
Dilanur Kanar 2 gün önce
Enes bey şilede konser istiyoruz ama beleş
bymuhammed özdemir
bymuhammed özdemir 2 gün önce
Enes abi bana söyle lüfen abimm💗💗
꧁ɢᴀᴄʜᴀ ᴀꜱʏᴀ꧂
꧁ɢᴀᴄʜᴀ ᴀꜱʏᴀ꧂ 2 gün önce
ABİ şöyle bişey fark ettim hesabına ilk başta telefonu gösterdiğinde çektiğiniz videoların hepsi vardı. Çakallll
Ayşe esila Uysal
Ayşe esila Uysal 2 gün önce
Lan lan iki lan tiktokmu istegrrammi tik tok tabi ha Enes Batur kral Enes kral haha ha lan lan iki lan
Məryəm Eminli
Məryəm Eminli 2 gün önce
Birlikte videolar daha çok gelsin
Nihal Bilir
Nihal Bilir 2 gün önce
enes abi asansörün aynasından kameramanı gördüm
Senem Barman
Senem Barman 2 gün önce
Çevreye aşlylm
Civciv Ama Bıçaklı Olan
Civciv Ama Bıçaklı Olan 2 gün önce
17:57 hmm cemoş?
Can Abanozoğlu
Can Abanozoğlu 2 gün önce
BU NE SAÇMA VİDEO LAN
çınar yüksel
çınar yüksel 2 gün önce
100000
Khalidh Khalid
Khalidh Khalid 2 gün önce
Genre bala sakin öyle dele kendine den com güzelsin
Alperen Karaca
Alperen Karaca 2 gün önce
Ayaz
ŞAKA MATİK
ŞAKA MATİK 3 gün önce
Cemreyi sevenler +1
Hamdiye Barin
Hamdiye Barin 3 gün önce
Abi sen zaten ünlüsün
Türkan Suluyaylak
Türkan Suluyaylak 3 gün önce
Enes Batur: çok güzel Ayakkabı kokusu geldi🤣🤣
Türkan Suluyaylak
Türkan Suluyaylak 3 gün önce
Enes Batur: çok güzel Ayakkabı kokusu geldi🤣🤣
faruk gumus
faruk gumus 3 gün önce
kedi içeri girdi
Nursena Kuşcu
Nursena Kuşcu 3 gün önce
Gökm
Yasin Derince
Yasin Derince 3 gün önce
Enes. Yanındaki.çok. güzel❤💋
YemekTarifleri _14
YemekTarifleri _14 3 gün önce
Tiktoğu hamster reisler tarafından ele geçirildi hadi bakimmm
berfin
berfin 3 gün önce
Tkik
berfin
berfin 3 gün önce
Enes Batur
yusia kiral taghizadeh
yusia kiral taghizadeh 3 gün önce
Merhaba abi
Aras Baknali
Aras Baknali 3 gün önce
Ne parası enes her şey sevgi için
Beritan Yılmaz
Beritan Yılmaz 3 gün önce
Ben 🤾‍♀️
•Honey Bea•
•Honey Bea• 3 gün önce
9:00 kedi eve giriyooorhğ
ساتلمصمر طلال
ساتلمصمر طلال 3 gün önce
Emine Ertaş
Emine Ertaş 3 gün önce
Çok havalisiniz ya ,😍😍🥰🥰🤩🤩😜😜😝😝🙄
yln gamer yln
yln gamer yln 4 gün önce
Herşey 💸💰 mçin
Demir Demir
Demir Demir 4 gün önce
Hepsini biliyom,🤣🤣 ikinizide seviyor um
Asiye KIRAN
Asiye KIRAN 4 gün önce
13:53 pavyon tuvalet 🤣😂
Sherin Hamo
Sherin Hamo 4 gün önce
غفبتندة
tgtgtgt
tgtgtgt 4 gün önce
🤣🤣🤣
asya yildiz
asya yildiz 4 gün önce
Danslar
asya yildiz
asya yildiz 4 gün önce
Da
şeyda karatoy
şeyda karatoy 4 gün önce
seni seviyore
Gülderen Bezmez
Gülderen Bezmez 4 gün önce
Bişey dicem *evin içinde asansör var*
Gülderen Bezmez
Gülderen Bezmez 4 gün önce
1:17 oooo jcvjcfcffjj bayağı iyi yanlız jxhxhndjhjhxhjhj iyi sokmuş lafı
Yağmur bolat
Yağmur bolat 4 gün önce
Yalnız ne çabuk öğrendin enes abi
Saç ve Göz Boyama
Saç ve Göz Boyama 4 gün önce
Yapamayırum diyip örnek yaparken gösterip yapabilen koca yürekli cemoş ablammm
Semih Kaya21
Semih Kaya21 3 gün önce
Ş jo llşşşşqçöqiia
Merve Sezgin
Merve Sezgin 4 gün önce
😤😬💲
Melis Urcun
Melis Urcun 4 gün önce
BENDE BİR GÜNDE YAOIYORUM
Zeynep Bayram
Zeynep Bayram 4 gün önce
1 gün 10 tiktokçula yaşadım yap
ZEYNEB ZULAL
ZEYNEB ZULAL 4 gün önce
seni çok olmuş abi
Nagihan Kose
Nagihan Kose 4 gün önce
5 milyon. Değil. .9. Milyon
Řēîś Ømêř Şämpîýøñ
Řēîś Ømêř Şämpîýøñ 5 gün önce
Ayan Hasanli
Ayan Hasanli 5 gün önce
Tik Tok😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻💖💖😻😻😻💖😻😻💖😻😻💖😻😻💖😻💖💖😻💖😻💖😻💖😻💖💖😻💜😻😻💖💖😻😻💖😻😻😻😻💖😻😻
Ayan Hasanli
Ayan Hasanli 5 gün önce
Tik Tok😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻💖💖😻😻😻💖😻😻💖😻😻💖😻😻💖😻💖💖😻💖😻💖😻💖😻💖💖😻💜😻😻💖💖😻😻💖😻😻😻😻💖😻😻
MİNE
MİNE 5 gün önce
16:54 paytak paytak yurudu
Ezi Baxisov
Ezi Baxisov 5 gün önce
Çok iyiydi
HAMZA YAĞIZ YT
HAMZA YAĞIZ YT 5 gün önce
ORDULU
Vincenzo
Vincenzo 5 gün önce
ya enes abi final koltumuza oturalim dedikte karnim gulmekten yirtildi
ÇAĞLA Dayan
ÇAĞLA Dayan 5 gün önce
09:05 enes abiiii evin içine kedi girdi 😂😂😂😂
Tamam Ağamalıyeva
Tamam Ağamalıyeva 5 gün önce
Enes guzəl o, papatya soykuyo barma be💔💔💔💔💔❣❣❣❣❣❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Cemcel_keki
Cemcel_keki 5 gün önce
encem
Yüksel Erikci
Yüksel Erikci 5 gün önce
😇🥳😿🤦‍♀️
Munise Baran
Munise Baran 6 gün önce
Abi namaz kılar mısın
canpro şirini
canpro şirini 6 gün önce
Cere ablaa💖💖💗💗💌
Recep Kurtcuoglu
Recep Kurtcuoglu 6 gün önce
1110milyon
Sabit Tömen
Sabit Tömen 6 gün önce
ben senin hayranınım
RASTGELE KUTU AÇMA OYUNU w/ Eda Biçim & @Ali Biçim
26:46
ENES BATUR - BİLİYOM TİKTOK VİDEOLARI TEPKİ
22:35
ENES BATUR 'UN EVİNDE GİZLİCE KALIP KORKUTTUM ?!
27:27
GERÇEK HAYATTA AMONG US ❌ 🔪
24:20
Enes Batur
görünümler 10 Mn
ENES BATUR - AYAZ TİKTOK VİDEOLARI TEPKİ
28:32
Enes Batur
görünümler 3,9 Mn
24 SAAT BOYUNCA ŞAKA YAPTIM ?!
22:02
Enes Batur
görünümler 8 Mn
ZEMİNDEN ELİNİ SON ÇEKEN KAZANIR !?
20:16
Enes Batur
görünümler 7 Mn
RASTGELE KUTU AÇMA OYUNU w/ Eda Biçim & @Ali Biçim
26:46
Sefirin Kızı 43. Bölüm Fragman
0:47
Sefirin Kızı
görünümler 1,3 Mn
Masumiyet 2. Bölüm 1. Fragmanı
1:09
FOX
görünümler 1,5 Mn
Uyanış: Büyük Selçuklu 24. Bölüm 1. Fragman
0:43
Uyanış: Büyük Selçuklu
görünümler 1,3 Mn
28.HAFTA ÖZET
1:10
ARİF SEVİMLİ
görünümler 154 B
Aykut Elmas / Ocak-Şubat 2021 Videoları
16:48
Aykut Elmas
görünümler 881 B
Sen Çal Kapımı 34. Bölüm 2. Fragmanı
0:46
Sen Çal Kapımı
görünümler 4,1 Mn
Kardeşlerim 4. Bölüm Fragmanı
1:04
KARDEŞLERİM
görünümler 266 B